Monday, 26 December 2016

UK - EDINBURGH, MANCHESTER, LONDON

Malas sungguh la sekarang ni... dan 6 bulan berlalu tak gak siap2 cerita pasal perjalanan bulan Jun 2016...

Ok sambungan, selepas Norway, kami terbang ke Edinburgh. Semua penerbangan kali ni aku ambil dengan Norwegian..., sebabnya harga jauh murah banding dgn lain-lain...

Di UK, kami sewa kereta..., daripada Edinburgh hingga ke London... 3 hari mcm tu kot... dah x berapa ingat...

 Nama hotel pun x ingat doh...










 ni ada nama hotel.... Capital Hotel...

Kami di sini selama 2 malam...

Jalan-jalan ke Loch Lomond... untuk lihat kawasan highland Edinburgh...
Jauhnya perjalanan... viewnya macam jalan-jalan di NZ...., rasanya cantik lagi di NZ...



MANCHESTER

Selepas 2 malam, kami bertolak ke Manchester... dan tour Stadium Old Trafford...











 Singgah di Cheshire Oak Outlet...

 Di Portobello market, London...





 Studio apartment di sekitar Malaysian Hall... tinggal 3 malam di sini..., seronok sebab senang nak ke mana-mana...


 Pulang ke pangkal jalan....







No comments:

Post a comment